torstai 20. syyskuuta 2012

Mää tykkää su blogist- tunnustus


Mää tykkää su blogist. -tunnustuksen pelisääntöinä sanotaan seuraavaa! 
1. Kiitä linkin kera bloggaajaa, joka tunnustuksen myönsi.
2. Anna tunnustus viidelle(5) suosikkiblogillesi ja kerro siitä heille kommentilla. (Jennin säännöt 15)
3. Kopioi post it- lappu ja liitä se blogiisi.
4. Ole iloinen saamastasi tunnustuksesta, vaikka se onkin kerrottu vain post it- lapulla ja toivo, että omat lempibloggaajasi jakavat sen eteenpäin.

Kiiiitos kovasti ihanalle Karotarelle joka mulle tunnustuksen myönsi. On ihanaa että mun höpinöistä ollaan kiinnostuneita ja kuinka te lukijat jaksatte tsempata! Teistä on niiin valtava apu mun parantumiselle.

Mietin kauan ja hartaasti kelle mä haluan omat viisi tunnustustani antaa (miks vaan viis tää on mahdoton tehtävä..) mutta valittava oli. Perässä pienet perustelut:

1. Mulle äärettömän rakkaan, anoreksian kanssa myös kamppailevan Minnin blogi. Tää tyttö on ollu mulle pelastus. Tuetaan toisiamme sairauden kanssa, nostetaan toinen pohjalta taas pinnalle kerta toisensa jälkeen. Yhessä me jaksetaan taistella tuplasti vahvemmin ja voitetaan molemmat. Meijän juhannusreissua odotellessa!

2. Toisena haluan mainita omalle matkalleni merkittävän motivaattorin. Nään tässä tytössä paljon samaa mitä mussa itsessäni on, jossain vaiheessa terveellisyys ja liikunta muuttui kuitenkin vain rajoituksiksi, pakoiksi ja hengenvaaraksi. Haluan päästä entiseen ja tämä heidin blogi on sellainen mikä auttaa jaksamaan. Huijjaan tässä haasteessa nyt pikkusen ja samoilla perusteilla linkkaan vielä toisenkin mahtavan parantumistani inspiroivan blogin. Ja ainiin tähän kategoriaan kyllä vielä nannen blogi. Hitsi nyt menee jo kyllä liian rankaks sääntöjen rikkomiseks. No koettelen rajojani...

3. Kolmantena haluan mainita mun matkaa auttaneen, pelkoja selvitelleen ja paljon paljon neuvoilla auttaneen marikan blogin. Sillon kun aloin tajuta että mulla on anoreksia ja jotain toiveita elätellä parantumisesta, marikan tekstit oli mulle tärkeitä. Toivon että tää tyttö itsekkin voittaa taistelun, nyt takapakkien jälkeen näyttäisi taas parempi vaihe olevan käsillä. Tähän liittäisin myös Tiian blogin.

4. Neljäntenä lääkiksessä opiskelevan sansun blogi. Syy aika ilmiselvä, tyttö jonka elämä on sitä mitä minäkin tulevaisuudessa haluan elää.

5. Viidentenä blogit joita aluksi ajattelin pelkkänä muotihömppänä mutta jotka tällä hetkellä vaikuttavatkin omaan parantumiseen kovasti;  ps. i love fashionxeniasdayfocusonfashionninajanikamaximumcolorjust-my-imaginationtickle-your-fancycharmingcava ja viimeisenä natalievilen . En jaksa selittää yksityiskohtasesti mikä näistä tekee sen mikä mua parantumaan tsemppaa mutta siellä se on. Kiitos blogien kirjoittajille valtavasti.

Ja niin tässä nämä viisi(=15) blogia jotka ovat mulle tällä hetkellä tärkeimpiä. Mä haluaisin mainita tähän kyllä vielä niin paljon muitakin mutta tein nyt tälläset luokat joihin laitoin luokkaansa kuuluvan blogin. Luen myös paljon muiden anoreksian kanssa taistelevien blogeja. Toivon kaikille näille elämää ilman anoreksiaa, tiedätte kyllä jos tarkoitan juuri sinua. Olen varmasti postauksiisi kommentoinut. En vaan viittinyt olla tämän suurempi sääntöjen rikkoja ( ihan kuin en olisi jo) ja postata myös teidän blogejanne. 




9 kommenttia:

  1. Ihanaa kun nappasit tunnustuksen vastaan avosylin ja laitoit sitä eteenpäin omille sydämesi valituille, hih^^ <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oli vaan ihan pirun vaikee tehtävä niin sorruin huijjaileen :D

      Poista
    2. No mutta pieni huijailu sallittakoot tämmöisen asian nimissä kun on kyse iloisesta ja positiivisesta asiasta, hih <3

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos kuule heidi vaan itselles <3 :)

      Poista
  3. voi kiiitos sinä ihana ihminen! <3

    VastaaPoista
  4. Miks olit linkannu tän Marikan blogiin, vaikka sitä ei edes oo tässä? :O

    VastaaPoista