torstai 26. heinäkuuta 2012

Painon laskua

Mitattiin äsken aamupaino. Olin henkisesti jo ihan valmistautunu siihen että se on saattanu tulla kilonkin ylöspäin. Katsoin vaa'an lukemat, paino on tippunut edellisestä 700 g. Oon järkyttyny, vihanen, pettyny, ateriasuunnitelmani on ollut liian pieni enkä oo uskonut kun äiti on koittanu sitä sanoa. Oon itkeny nyt aamun, olin VARMA painon noususta en voinut kuvitellakkaan et se ois laskenut. En voi kuvailla tätä tunnetta, oli pakko päästä purkautuun.


Päivällä sairaanhoitajan aika, katotaan mitä tapahtuu. Oon niin pettynyt, tässä se nähään miten PALJON mun elimistö tarvii energiaa kaiken korjaamiseen.


Palailen...

1 kommentti:

  1. niimpä ! siinä sen näkee kuinka valtaisat määrät oikeesti tarvii ravintoo et saa sen kropan taas kuntoo ja painon noususuuntaan! nyt vaan rohkeasti enemmän ruokaa masuun, niin kyl se siitä lähtee pikkuhiljaa nousee! helppoa ei oo määriä lisätä, mutta se on tie paranemiseen, kuten tiedätkkin =)

    VastaaPoista