keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Maailman parhaat tukijoukot

Ajattelin omistaa yhen postauksista mun ystäville, perheelle ja sukulaisille, jotka tukee mua ihan älyttömän paljon anoreksiasta paranemisen kanssa. Ilman näitä ihmisiä olisin jossain ihan muualla kun täällä. Ne on saanut mut nouseen kun anoreksia on ottanu täysin hallintaansa ja yrittäny viedä mukanaan.



Näin tosiaan pitkästä aikaa mun hyvää lapsuudenystävää, keskusteltiin paljon mun tilanteesta ja oon niin onnellinen siitä että sain vihdoin kerrottua minkä keskellä taistelen ja miks musta ei oo kuulunu. Kiitos johanna, oon onnekas siitä että mulla on sut.

Kun pääsin kotiin liikutuin kyyneliin, mua odotti facebookissa ihana viesti toiselta, anoreksian myötä unohtuneelta tärkeeltä ihmiseltä. On mahtavaa että nää ihmiset on olemassa ja aijon tulevaisuudessa korjata kaiken sen mikä meiltä on yhessä jääny kokematta ja mitä meiltä on jääny juttelematta. Onneks siihen on vielä mahdollisuus.



Äiti on mulle tärkein ihminen elämässä, haluisin olla kuten hän. Postauksistakin käy ilmi se miten paljon ittestään hän on antanut. Äiti on eläny aina mua varten, se on ollu se jonka puoleen kääntyä kun kaikki tuntuu romahtavan. En ois voinut saada parempaa, ollaan kun paita ja peppu. Kaks ihmistä yhtenä. Rakastan sua äärettömästi.




Maininta myös pikkuveljelleni ja isälleni, ootte rakkaita ja tärkeitä. Tiiän mitä joudutte kestään ja on ihana että ootte silti päivästä toiseen tukenani.



Blogin kautta teidän lukijoiden tuki on myös tärkeetä. Se saa mut jaksaan päivästä toiseen. Oon saanu täältä myös ihania ihmisiä elämääni, sellasia joihin tuun pitään varmasti yhteyttä lopun ikäni.

Tää on kaikille teille. Anteeks että anoreksia on vaikuttanu meijän väleihin ja tehny musta jonkun ihan muun. Annatte mulle valtavasti voimaa parantua ja jaksamista taistella tätä sairautta vastaan. Ootte tärkeitä jokaikinen, en voi mainita kaikkia erikseen koska sen jälkeen tää postaus ois kilometrin mittanen, mutta jokanen sydämessä tietää että puhun juuri SINUSTA <3


Ja etten itke silmiäni päästä päätän tän postauksen tähän. Voisin ylistää teitä loputtomiin, mutta tiedän että te tiedätte itse olevanne mulle tärkeitä, rakkaita ja korvaamaton tuki elämän keskellä.

1 kommentti:

  1. Olet Jenni minulle tärkeä, Rakastan sinua !!!! t. äiti

    VastaaPoista